Chatuchak Market

ตลาดนัดสวนจตุจักร

24 saves

Wishlisted by Angela Maulawin

A trip wouldn't be complete without shopping, right?! I've always wanted to go to Bangkok's 35-acre shopping heaven, Chatuchak Market! 😍 From local handicrafts to clothes, accessories, house decorations, name it they've got it. Not only you can shop til you drop, there are local food stalls stationed everywhere. Easier to replenish your energy for another round of shopping! 🤪


Street Market · Heavy Walking · Local Experience · Long-standing Classics · Ultimate Tourist · Take a Taxi · Casual · Quintessential · Hectic Haunts · Conveniently Located · Famous · Raise and Wave Furiously · Big Groups · For Two · Small Groups · Solo · Timeless Classics · Such a Steal

Open today: 18:00-24:00

Kamphaeng Phet 2 Road, Khwaeng Chatuchak, Khet Chatuchak, Krung Thep Maha Nakhon, Thailand

ถนน กำแพงเพชร 2 แขวง จตุจักร เขต จตุจักร กรุงเทพมหานคร 10900

+66 2 272 4813
Outdoors, Sheltered but Open Air

Comments (35)

Angela Maulawin  a year ago

@kaylie08 hahaha i feel ya

Angela Maulawin  a year ago

@amihan best to do it when you don't have too much walking the next day! You'll need to recover after your shopping workout 💪🏾

Angela Maulawin  a year ago

@ekalamosus same!

Angela Maulawin  a year ago

@nayou1 hahaha we all have our own interests. I love that you're so honest! Cuz I actually agree 😂

Angela Maulawin  a year ago

@sarahglang oh you'll really need cash. I'm not sure if they accept card payments haha

Angela Maulawin  a year ago

@lalaland24 yes and that someone is ME

Kaylie  a year ago

Forced this into our itinerary. SHOPPING!!

Amihan  a year ago

This is probably what I'll go to first

Rpd Aries  a year ago

I can't wait to shop til i drop!

Na You  a year ago

I come here for the food

John Delu  a year ago

I'll definitely need to bring some cash here!

Lala  a year ago

Did someone say SHOPPING!? 😍

Angela Maulawin  2 years ago

@pongdelicious HAHAHA

Angela Maulawin  2 years ago

@probinsyano I'll be ready for SHUR!

Elalaine Deluria  2 years ago

@probinsyano di nga??????

Miguel Vega  2 years ago

been here a couple of years ago! all I can say is ready your wallet 🤪

Angela Maulawin  2 years ago

@ardeetuazon hahaha true doe. calories gained = calories burned in this trip lol

Darwin Tuazon  2 years ago

@snacklord considering the buffets in the hotel i think this place will really burn everything just from the size of the market lol

Angela Maulawin  2 years ago

@moanaloaaa sounds like us 🛍️

Mo   2 years ago

@snacklord shop till u drop!! 💸💸💸

Angela Maulawin  2 years ago

@acmau22 did you buy your pasalubong here, mommy? Hehe

Angela Maulawin  2 years ago

@moanaloaaa finish all the clothes and FOOD alike 😂🤪

Angeline C. Maulawin  2 years ago

This market is amazing! Love to go back!

Mo   2 years ago

probably best for me to go there alone because im gonna finish that 35 acre heaven!!!!

Angela Maulawin  2 years ago

@pongdelicious hehe 🙈

Angela Maulawin  2 years ago

@bobetdelurs have you been, tito? I'm so curious!

Elalaine Deluria  2 years ago

Shopping!!! 🛍🛒👡

Bobet Deluria  2 years ago

This market is definitely a must-visit for bangkok

Angela Maulawin  2 years ago

@probinsyano hahaha be sure not to throw the stuff you don't use! Donate them to orphanages or orgs :)

Angela Maulawin  2 years ago

@ardeetuazon gotta wear my fitbit to track the calories I gain and burn lol

Angela Maulawin  2 years ago

@louisemayer this makes me want to go to Bangkok ASAP 😍 I'm a shopping person and the atmosphere really matters!

Angela Maulawin  2 years ago

@paolo420 or best workout 😂

Miguel Vega  2 years ago

Definitely coming home with a new wardrobe 😂

Louise Mayer  2 years ago

I am not a shopping person but oddly I really enjoyed Chatuchak Market. Nice atmosphere. No hassle. Interesting affordable items.

Robert Paolo C. Deluria  2 years ago

Food trip + shopping = best vacay

Shopping bag

Shipping info